13 lut 2014

Fashion Muffin Bracelets/ Charakter jest zaraźliwy

    Przeglądam sobie bloga właścicielki sklepu Anonymous-store i patrzę, a tu takie urocze bransoletki na ręku. Hmm z zainteresowaniem kliknęłam w link, sprawdziłam stronę i odezwało się moje wewnętrzne dziecko, które zapiszczało ,,słodziaśne". Wchodzę na stronę sklepu i przeglądam ich ofertę. Cena? Śmieszna, więc wybieram. No i postawiłam na dwa kolory stawiając na klasykę.
Funkcjonalne, bo mogą służyć za bransoletki jak i gumki do włosów. Jeśli chodzi o modele, które zakupiłam to możecie je znaleźć tutaj i tutaj . Poniżej podaję też stronę oraz facebook'a sklepu:  


>>S H O P <<
   Tak inaczej niż powyżej, to czy wasze cechy charakteru kiedyś udzieliły się innym? Ja tak mam. Zupełnie jakby to była jakaś zaraza, grypa czy coś, którą można kogoś zarazić. Najgorsze jest to, że wirus wcale nie jest pozytywny i zauważam, że nawet mutuje na coś gorszego niż posiadam ja. Skutki uboczne? Sporo i to w bolesnych ilościach obijających się na innych ludziach z otoczenia zarażonego. Ale plus dla mnie taki, że widzę w tej osobie własne wady, za które się wstydzę. Tylko mam jednak wrażenie, że wirus osiągnął poziom do potęgi drugiej. Czuje się winna, źle i w ogóle daleka od Boga. A na poprawę i skruchę? Jaką poprawę i skruchę, nawet nie dostałam na nią szansy... "Przepraszam" nie zawsze coś znaczy dla ludzi. 

7 komentarzy:

  1. Ładne, a cena faktycznie niska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój styl wypowiedzi. Ogólnie miło się "Ciebie" czyta. :) Z moich cech charakteru chyba się jeszcze nikomu nic nie udzieliło. No chyba, że zaliczyłabym do tego pyskate lub cwaniackie odzywki - wtedy tak.
    Obserwuję.
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny blog, wszystko do siebie dopasowane :))
    http://endlessxfire.blogspot.com zapraszamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne, szczególnie ta czarno-biała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama do ostatniej chwili zastanawiałam się czy te butki będą odpowiednie... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna koszulka :D
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)